بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

...

1393/5/1 10:43
نویسنده : مریم
128 بازدید
اشتراک گذاری

هر بار که قلم به دست گرفتم تا بنویسم بعد از چند دقیقه به خودم اومدم و متو جه شدم که فقط نوشتم

خدایا به عظمتت قسم...

خدایا به عظمتت قسم ...

خــــــــــــــــــــــــــــــــدایا

 

--دردهای من جامه نیستند

                              تا ز تن در آورم

چامه و چکامه نیستند

                             تا به رشته ی سخن درآورم

نعره نیستند

              تا ز نای جان بر آورم

دردهای من نگفتنی

                   دردهای من نهفتنی است

 

گاهی وقتا فکر می کنم قیصر امین پور واقعاً درد دل همه آدما رو می دونسته و برای تک تک دردها یی که توی دل تک تک آدماست شعر گفته.

روحش شاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)